نقاشی سه بعدی

Three-dimensional painting

نقاشی سه بعدی

Three-dimensional painting

نقاشی بنکسی banksy

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ق.ظ

بعد از طرح نقاشی سه بعدی دیگه دست از نقاشی کشیدم تا اینکه در یکی از شب های شهریور ساعت 2 بامداد شروع به دیدن مستندی کردم که در مورد نقاشی های خیابان های نیویورک بود در این بین با  سبک نقاشی بنکسی آشنا شدم. بنکسی نام ابداع کننده این سبک بود این سبک از نقاشی انتقادی و سیاسی میباشد و معمولا به صورت تحقیر آمیز مفهوم خود را بیان میکند در این نوع نقاشی برخلاف تصویر سه بعدی مفاهیم به خوبی و با چاشنی طنز بیان میشوند. خلاصه اینکه بعد از دیدن این مستند شروع به فکر کردن درباره یک ایده کردم پس صبح ساعت 8شروع به طرح ایده خود کردم و در ساعت 10:30صبح بر روی یک دیوار که از درب های چوبی ساخته شده بود با مداد شروع به طراحی کردم . کشیدن طرح این ایده از همه مراحل سخت تر بود و من حدود سه ساعت شکل را تغییر دادم تا اینکه بالاخره طرح خود را تکمیل کردم و از ساعت 2ظهر شروع به رنگ آمیزی آن کردم و در نهایت این تصویری بود که از کار در آمد.




1


 2



3

5

6

7


88
  • رسول به

نظرات  (۷)

سلام اقا رسول
خیلی فوق العاده هست
من همیشه کارهای شما رو دنبال میکنم
امیدوارم در تمام مراحل زندگی بدرخشید
خیلی پر مفهوم و عالیهه
عالیه واقعااااا
  • شبنم اعتمادی. دانشجوی گرافیک
  • سلام. خیلی زیبا شده . واقعا این فضای مجازی ضربه ی بدی به جامعه ما زده.❤❤


    راسی یه سوال از این نوع نقاشی دکتر برزگر استقبال کردند. ممنون میشم اگر دیدگاه دکتر برزگر را هم بزارید .
    زیبا شده . به تنهایی کار  کردین یا گروهی بوده.


    دوست دارم ❤❤❤❤
  • سیامک پور اسد
  • ✔✔✔
    پارت چاپ -آگهی نامه با سپاس از مطلب نقاشی بنکسی . ...منتظرتون هستم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی